Tarján András blogja

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Fülig José: "Európa! Nem vesznek el tőlem!" akarsz fogadni...? (2020.12.08. 17:42) Rigó
  • gigabursch: Az a blogger, aki Brendel Mátyást nem takarítja ki a blogjáról, annak komoly bajai vannak. Segítek... (2020.10.06. 12:05) Bringa
  • Kovacs Nocraft Jozsefne: @wolves84lb: :) (2018.10.30. 13:34) Rémálom
  • Venlo: A Palatinus házak központi fűtési módozatáról jutott eszembe: a fürdőszobák melegvize is a Margits... (2018.03.21. 05:54) Palatinus házak

Kék suli-30

2009.02.17. 09:51 | tarjanandras | 1 komment

Pénteken volt a Kék suli 30 éves.

Kicsit furcsa érzés volt hét hónap után, ismét bemenni az iskolába.

Nem szeretem a nagy szavakat, de fantasztikus érzés volt, hogy a Vág és a Bessenyei utca között végig autók parkoltak, és az épületbe bejutva legalább 200 puszit kaptam.

Piilanatok alatt úgy éreztem magam, mint az elmúlt 17 évben, szinte minden nap. Felnőtt tanítványok, barátok vettek körül. Nem győztük elmondani mi történt velünk "azóta".  Mikor felértem az emeletre, ott volt kollégáimat találtam. Sajnos, legtöbbjük már szintén, csak volt "kéksulis". 

Ott este, valaki azt mondta, hogy nagy kár, hogy az iskola szellemisége után a falak is leomlanak, de, szerinte, az iskola fennmarad, amíg élnek  kéksulisok!           Tanítványaim, kollégáim, barátaim, mi kéksulisok maradunk, akár hány évesek leszünk! Valami, talán Ti tudjátok, hogy mi, összetart bennünket!

Ezért, találkozzunk minden évben, a Pannónia utcában,  reméljük az emléktábla megvalósul!                                                                                                     Van egy közelebbi ötletem is. Meghívlak Benneteket Bodonyba, május 9-én egy jó ebédre és további beszélgetésre. Írjatok, hányan jöttök, hogy eleget főzzek!             

 Csókollak Benneteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarjanandras.blog.hu/api/trackback/id/tr17948099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kugler Mariann 2009.02.17. 16:36:50

Az én fiam is ott volt pénteken a Kéksuliba.
Bejáratos volt az igazgatói irodába, nem volt soha jó gyerek. Mégis szerették, és ő is szeretett iskolába járni. Három gyerekem nőtt fel itt, és én tudom miért lett könnyes szülőin Éva néni szeme, mikor a bontási engedélyről beszélt. Az én szemem is az volt. Mi ott voltunk a huszadik gálán is a Tháliába,azóta már nagykorúvá érett lánykám ott táncolt a színpadon pörgős kis szoknyába. A mai napig azt hallom abból a tudásból él amit Irén nénitől tanult. Ő az osztályba a legjobb matekos.
Annyi emlék, Bodony, majálisok, karácsonyok (az idén nagyon hiányzott).
Örülök hogy innen indultak neki a gyermekeim a továbbtanulásnak, és hogy egy ilyen csapat tanította őket emberségre, becsületre, küzdelemre...és még sorolhatnám.
Köszönöm.
süti beállítások módosítása