Tarján András blogja

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Fülig José: "Európa! Nem vesznek el tőlem!" akarsz fogadni...? (2020.12.08. 17:42) Rigó
  • gigabursch: Az a blogger, aki Brendel Mátyást nem takarítja ki a blogjáról, annak komoly bajai vannak. Segítek... (2020.10.06. 12:05) Bringa
  • Kovacs Nocraft Jozsefne: @wolves84lb: :) (2018.10.30. 13:34) Rémálom
  • Venlo: A Palatinus házak központi fűtési módozatáról jutott eszembe: a fürdőszobák melegvize is a Margits... (2018.03.21. 05:54) Palatinus házak

KÖSZÖNÖM!

2010.03.20. 16:10 | tarjanandras | 2 komment

 

Tisztelt Választópolgár! Kedves Barátom!
 
Örömmel jelentem, hogy az Ön segítségével is, képviselőjelölt lettem a budapesti 19. országgyűlési választókerületben!
Nagyon köszönöm, azt a sok segítséget, amit ezekben a hetekben kaptam!
A hazánkban uralkodó légkör ellenére, rengeteg szeretetet és bíztatást kaptam.
Ha munkatársaim, vagy én becsöngettünk, érdeklődést tapasztaltam, és meggyőződtem róla, hogy az emberek többsége, a nehézségek ellenére bízik a demokráciában.
Sokan tudják, hogy tizenhét éven át vezettem a Pannónia utcai Kék Iskolát, ahol, kollégáimmal tanulóinkat egymás megbecsülésére neveltük. A pedagógus munkájának igazi eredményeit, csak évek, néha évtizedek múlva tapasztalhatja.
Boldog ember vagyok, mert láthatom, hogy tanulóink megállják helyüket!
Az iskolában szülők, tanulók, pedagógusok partnerként hallgattuk meg egymás véleményét, és ez a partneri viszony a mai napig megmaradt.
Kérem, legyünk most is partnerek, segítsenek, hogy sikeresek legyünk a választási kampány folytatásában!
Írják meg, vagy mondják el véleményüket!
Tegyünk együtt, azért, hogy Magyarországon többpárti demokrácia maradjon, hogy leküzdhessük félelmeinket, és a politika, végre, az emberhez méltó életet szolgálja!
Megkereshetnek itt a blogomon, e-mailen (tarjanandras@gmail.com), vagy telefonon (+36 20 465 4666).
Kérem további támogatását, hogy április 11-én képviselhessem mindannyiunk családjának érdekeit, és a demokráciát!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarjanandras.blog.hu/api/trackback/id/tr671854839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DELI 2010.03.26. 12:13:48

Örültem volna, ha az SZDSZ még támogatásra érdemes marad, de a koalíció felbomlása óta a párt szétforgácsolódott. Ráadásul igen rosszul sikerült az Ön szórólapja, amit a napokban találtam postaládámban - gondolom marketing szakember nem látta. Érdemes lenne legközelebb megnézni mások - akár az "ellenfelek" plakátjait szórólapjait - hiszen nem lett volna sokkal nagyobb költség egy épkézláb fotó talán.
Céleom nem megbántani Önt, de nagy csalódás az ami az SZDSZ körül van, és ez a szórólap is csak ezt erősíti jónáhányunkban.

SCRAM 2010.03.26. 14:44:42

Azért fogok Tarján Andrásra és az MDF-SZDSZ-re szavazni, mert nem szeretnék marhavagonban utazni. A demokrácia attól demokrácia, hogy a - tisztességesen gondolkodó - demokratikus pártok képviselői is jelen vannak a parlamentünkben. Ma nagy szükség van a liberális eszmékre mind a politikában, mind a gazdaságban. Láttuk, hova vezetett a "tervgazdálkodás"...
Az, hogy egy fénykép, egy szórólap kinek és hogyan tetszik, az szubjektív vélemény. Ha - liberálisan - mindenki kedvére terveznék, akkor soha nem készülne el.
süti beállítások módosítása